poniedziałek, 19 stycznia 2015

Rozdział 6 Oddaj mi tron!

Gdy minął miesiąc od wyznaczenia przyszłego króla Kesar nie wytrzymał i poszedł do ojca.
- Tato?
- Tak synu?
- Czemu to Nuru jest wyznaczony na przyszłego króla?
- Och Kesar...Jest po prostu odpowiedzialniejszy to wszystko.
- Odpowiedzialniejszy?!A kto sobie bezmyślnie spacerował wąwozem?!Przez kogo dziadek zginął?!
- Przez nikogo!
- A właśnie,że przez niego!Wy go kochacie bardziej niż mnie!
- Nieprawda Kesar!
- Prawda!A właśnie,że prawda!Wiedzieliście,że on się ze mnie naśmiewa ale wy nawet nie kiwnęliście łapą!A jak ja mówiłem,że czegoś nie potrafi zrobić od razu na mnie krzyczeliście!
- Dosyć tego Kesar!Do groty!Masz szlaban!
- Nie!Nie!Nienawidzę was!Znajdę sobie innych rodziców!
- I dobrze nikt cię nie potrzebuję szczeniaku!Idź precz! - krzyknął Kovu.Król stracił nad sobą panowanie i uderzył ,,szczeniaka'' w brzuch.Gdy Kesar się podniósł spojrzał wściekle na ojca.
- Nie jesteś moim ojcem! - krzyczał - Nie jesteś! - po czym uciekł.Kovu nie miał zamiaru go gonić.Wylegiwał się tylko na skałce.Gdy wróciła Kiara,a potem Nuru i reszta wszyscy zaczęli się niepokoić gdzie podział się Kesar.
- Kovu gdzie Kesar?! - krzyknęła do męża Kiara - Ty coś wiesz!Gadaj gdzie nasz syn!
- To twój syn.Ja chcę mieć tylko jednego - po czym opowiedział wszystko Kiarze.
- Co?!Ty wyliniały mięczaku!Teraz masz go szukać!Natychmiast!
 - Wcale mi na nim nie zależy.
- Ale mi na nim zależy!Ty parszywy tchórzu!Kesar miał rację zaniedbywaliśmy go!Ale to twoja wina!
- Co moja?!Co moja?! - krzyknął Kovu i uderzył żonę.Stado było zaskoczone taką postawą Kovu.Czekało też co zrobi Kiara.Ale ona tylko się podniosła i powiedziała do stada:
- Szukać mi go!Wszyscy!Natychmiast!
- Nie! - krzyknął Kovu - Macie o nim natychmiast zapomnieć!Jak się dowiem,że ktoś go szukał to tego kogoś zabije albo wygnam!Zrozumiano?! - przerażone stado pokiwało głowami.
- Ty potworze! - krzyknęła Kiara do męża i wbiegła do jaskini gdzie zaczęła płakać z bezsilności.

4 komentarze:

  1. E lagodniej Kovu taki nie jest. Super notka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pościk, Kovu stał się zły, a pomyśleć że to Kesar miał być zły...

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooooooooooooooooooooo jezu ale brutalna notatka super nigdy takiej nie widziałam super blog gdzie wszystko jest inne niż na innych tam kovu jest dobry a tu nie super najlepszy blog świata daje do ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooooooooooooooooooooo jezu ale brutalna notatka super nigdy takiej nie widziałam super blog gdzie wszystko jest inne niż na innych tam kovu jest dobry a tu nie super najlepszy blog świata daje do ulubionych

    OdpowiedzUsuń